Ерик Шмид, предишният CEO на Google, упорито твърдеше, че компанията не се притеснява от Facebook и смята Bing за по-сериозен и директен конкурент. Според информация на BusinessInsider обаче в редиците на компанията цари коренно различно мнение. Последните действия на Лари Пейдж, новият CEO на Google, потвърждават притесненията на Google спрямо Facebook.
Пейдж е информирал служителите на Google, че 25% от техните бонуси вече ще зависят изцяло от това доколко успешна е компанията в своите социални услуги. Промяната важи за всички служители на Google без значение от ранга и дейността. Основната цел на Пейдж е да покаже на служителите, че социалните услуги за важен аспект от дейността на Google и всички трябва да ги подкрепят и работят за техния успех.
Компанията дори се е насочила към изобразителното изкуство за допълнително вдъхновение в борбата с Facebook. В офиса на Google има копия от картината Емералдово море на Албърт Биърщад. Тя изобразява гигантска вълна (Facebook), която помита кораб (Google) и цели да стимулира служителите да не позволяват неговото потъване.
Много се опитват да отричат влиянието на Фейсбук, но колкото и да си заравят главата в пясъка фактите не се променят.
ОтговорИзтриванеЕ това с картината като стимул някак не се връзва. Интересно ми е какви са точно социалните услуги, които Гугъл предлага?! Поне аз не знам за такива. Може би това, че ако имаш поща в Джимейл и можеш да чатиш с други, чийто имейл адреси имаш? Фейсбук в момента е наистина една голяма вълна и тя е заляла всички по света. Дори имам чувството, че туитър все още не е толкова масов както фейсбук у нас и у още няколко страни, а гугъл е някъде там на опашката...
ОтговорИзтриванеИзвинявам се за закъснелия отговор. Google пусна собствена социална мрежа на име Google+. Услугата предлага подобни на Facebook операции но се счита с много по-добър дизайн.
ИзтриванеТози коментар бе премахнат от администратор на блога.
ОтговорИзтриванеаман вече от социални мрежи - само за тях се говори стига вече умързна ми
ОтговорИзтриване